Bezorging van uw Mikro Gids

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u uw Mikro Gids op tijd in huis heeft. Uw gids wordt uiterlijk donderdag vóór 15:00 uur bezorgd.

Bij vertraging kunt u de actuele status hiernaast in de gaten houden.

Actuele status: 

Op dit moment zijn er geen bijzonderheden. Uw gids wordt op tijd bezorgd.

Is uw gids niet op tijd bezorgd?

Als er bij de actuele status geen bijzonderheden vermeld staan, kunt u vanaf donderdag 15:00 uur tot en met maandag 17.00 uur kosteloos een nieuwe gids aanvragen.

We verzenden deze zo snel mogelijk, maar houd er rekening mee dat er op zondag en maandag geen post wordt bezorgd.

Vraag eenvoudig een nieuwe gids aan via de knop hieronder:

Veelgestelde vragen

Bezorging

Veelgestelde vragen

+

Waarom ontvang ik een dubbelnummer?

Rond drukke periodes, zoals de feestdagen, hebben postbezorgers het extra druk. Om te voorkomen dat uw Mikro Gids te laat aankomt, ontvangt u tijdelijk een dubbelnummer. Zo weet u zeker dat u uw gidsen op tijd in huis heeft en kunt u rustig vooruit plannen.

Krijg ik de week daarna dan geen nieuwe Mikro Gids?

Na dit dubbelnummer ontvangt u de week daarna geen aparte gids.

Verandert er iets aan mijn abonnement of prijs? 

Uw abonnement en prijs blijven gewoon hetzelfde. U krijgt nog steeds hetzelfde aantal edities per jaar. Alleen de verzendwijze is tijdelijk aangepast om te zorgen dat u alles op tijd ontvangt.

+

Wanneer wordt Mikro Gids bezorgd?

Mikro Gids wordt uiterlijk donderdag vóór 15.00 uur bezorgd.

+

Ik heb Mikro Gids niet ontvangen, wat nu?

De inhoud van de programma’s en de uitzendtijden ontvangen wij van de omroepen. Het kan voorkomen dat een uitzending wordt gewijzigd, nadat de gids is gedrukt. Indien de programmering niet klopt, kijk dan in de Tv-gids voor de actuele programmagegevens.

Back to top