Mikro Gids wordt elke donderdag vóór 18:00 uur bezorgd. Heb je de gids een keer niet ontvangen of is deze misschien beschadigd? Laat het ons vóór maandag 17:00 uur weten. Dan krijg je gratis een nieuwe gids toegestuurd. Na maandag is het helaas niet meer mogelijk om je een nieuwe gids toe te sturen. Klachten zijn natuurlijk nooit leuk, maar wel heel belangrijk. Want samen met PostNL kunnen wij dan de bezorging bij jou in de buurt verbeteren.

Meld je aan voor de Mikro Gids

Om je bezorgklacht door te geven, log je eerst in op Mijn Mikro Gids. Nog geen account? Meld je aan via mikrogids.nl/registeren met je e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord. Na registratie krijg je ter bevestiging een e-mail. Vervolgens kun je aan de slag op mikrogids.nl/inloggen.

Geen account?

Klik hier voor het bezorgklachtenformulier zonder login.

Vragen?

Bel of mail met ons Klant Contact Centrum:
035 672 68 80 (ma-vrij 09:00-17:00 uur)
klantcontactcentrum@mikrogids.nl

Hulp nodig?

Ons Klant Contact Centrum staat u graag te woord. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00-17.00 uur via telefoonnummer

+31 (0)35 672 68 80

Contact?

    Persoonsgegevens

    Heeft u de gids niet ontvangen? Om eenvoudig een nabezorging aan te vragen: klik hier

    Bent u abonnee? Vul hier uw abonneenummer in. Uw abonneenummer vindt u op de gids, op het plastic om de gids of op het bijgesloten adresetiket.

    Back to top